Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 12 d’octubre del 2009

Sortida al mirador de Riba-roja d'Ebre.




Sempre m'ha agradat molt caminar i ara m'hi estic dedicant més estona cada dia. Normalment faig uns dotze quilòmetres cada dia, però avui dilluns he volgut provar la sortideta que l'amic Jesus ens va posar al seu bloc. Les fotos que van penjar eren molt boniques i volia poder veure-ho amb els meus ulls. I la veritat és que les fotos estaven molt ben fetes, però encara ha estat més impressionant en viu.
He deixat el cotxe a la sortida del pont de Riba-Roja, just a l'entrada del desvio on posa Mirador de Riba-roja.
Molta part del camí, esta esfaltada i amb graveta, però s'hi caminava força be. Després la "carretera" s'acaba i segueix un camí de terra, però esta molt ben indicat.Cal dir que quasi tot el trajecte fins al mirador és costa amunt.
Les vistes des de dalt, són espectaculars i estas just al costat del repetidors de TV i molt aprop del poble d'Almatret.
I desprès cap enrera i fins al cotxe.

Temps: 3 hores
Dificultat: Mitja

1 comentari:

eva_yam ha dit...

ufffffff 3 hores dificultat alta!! et pot agradar caminar però tanta costa ufff!!

ànimsssssss!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!