Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 18 de novembre del 2009

Senderisme a Flix. Volta per Sebes



Avui la sortideta ha estat cap a Sebes. És un lloc per on m'agrada molt anar-hi, o sigui que a les 08h he marxat pel camí de Sebes i un cop passat el mas del director, he agafat el primer desvio a la dreta ( asfaltat). Al final de la pujada, he marxat a dretes i seguint-lo ens trobem amb una T de camins. Agafem el de la dreta fins la propera T, que agafem el camí esquerre. I ja sense deixar el camí principal, fem cap al mas de les cigonyes i ja des d'allí cap a casa.
Es una volta molt bonica, molt concorreguda però amb unes vistes impressionants.
Us poso com sempre unes fotos i la del "vigilant de sebes".

Dificultat: Fàcil
Durada: 2h 30

4 comentaris:

eva_yam ha dit...

vaja careto el del vigilant!! molt bona aquesta foto!!!!!!!!

enric ha dit...

Em fa estrany que no n'haguessis sentit parlar mai d'ell. De totes maneres la foto no esta massa ben tirada ja que s'hauria de veure el camí i així encara dóna més sensació de vigilant, perquè és un pas estret i "ell" esta dalt controlant.El proper dia prendré la càmera bona i la faré.
Salutacions!!

Maria José ha dit...

Cada cop que hi anem amb els nens i nenes de l'escola, la Magnólia s'atura a saludar el vigilant, tots ens quedem bocabadats, gràcies per aquestes i altres fotos tan boniques!
Una abraçada!

enric ha dit...

Gràcies pel teu comentari. Una de les eines indispensables en les meves caminades, és la càmera. Hi han tantes coses per fotografiar....
Una abraçada!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!