Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 19 de novembre del 2009

Concert de Sta. Cecília.




Ahir a la nit, van fer el concert de Sta. Cecília a l'Esglèsia. Van tocar l'orfeò de Flix i la Orquestra de l'Escola de música.
Va ser molt bonic veure els petitets com cantaven i com es movien. I els més grans com tocaven les peces. Be i l'Enric em va impresionar veure'l tocar. Sí, és el meu fill, però ho fa molt be.
Em va agradar la última peça que va tocar l'orquestra i en vaig gravar un troç que intentaré penjar-la.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

Que bonic!!! m'han dit que va ser un èxit!!!!!!!! hi havia moltíssima gent!!

m'alegro molt!!
Felicita al teu fillet!!!!!
petonetssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!