Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 15 de novembre del 2009

Senderisme a Flix. Lo Meandre




Després de dinar, la Joa i jo hem anat a fer un tomb i ens em endinsat pel camí del meandre però pel que va per baix del castell. Encara no esta acabat, però el troç per on hem passat fa força goig. Feia molts anys que no hi passava i és molt bonic. És veuen moltes aus .
Després hem donat mitja volta i hem pujat a veure les obres del castell i la veritat és que estan força avançades tot i que solament es pot veure des de fora ja que esta tot vallat, lògicament.
Un cop estigui acabar i reformat, farà molt de goig.

2 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Hoy sin querer me has ido siguiendo, yo también he estado hoy en el castillo sacando fotos, ahora pondré en el título del blog una que me ha gustado, más que nada por variar un poco.
Saludos,
Jesús
P.D.: "roba" todas las fotos que quieras que para eso están :)

eva_yam ha dit...

eisssssss molt maques les fotos!! ja tinc ganes que estigui acabat per poder anar a fer una volta!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!