Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 15 de novembre del 2009

Sortideta amb moto!



Avui diumenge, a les 09h haviem quedat a la gasolinera per fer una sortideta amb moto. Allí ens hi em trobat, Kiko, Juanjo, Enric G, Enric i Enricc ( jo).
Avui han fet la fira de l'oli a Maials i allí ens hem dirigit. M'ha sorprès veure el munt de motos que hi havia ( més de 100) i resulta que avui feien un esmorzar motero dins de la fira de l'oli 2009. L'esmorzar ha estat un èxit així com l'organització i l'assistència. Desprès feien una sortida turística, però nosaltres no l'hem fet ja que era tornar cap a Flix, pel que hem marxat al nostre aire.
Hem anat cap a la Granadella- Vella guarda- Margalef- La bisbal de Falset- La Figuera- Garcia i Flix. Una ruta molt guapa i amb moltes curves. Però el més bonic de tot han estat les vistes. Abans d'arribar a la Figuera, hem pujat fins l'Ermita de la Mola, des d'on es poden veure en un dia clar, fins a set províncies diferents. Una passada!!!
En arribar a Flix, trobadeta al bar de Mari i cap a casa.
La setmana que ve, si no hi han canvis farem una clotxa.
Les fotos han estat fetes pel company Jesús, que també es trobava per allí càmera en má.
Gràcies Jesús!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

ostres tu!!!!! que bé que t'ho montes!! aquesta ruta que heu fet és molt guapa!!

per cert ja m'explicaràs lo de la clotxa!!

petonsssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!