Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 12 de desembre del 2009

Petit homenatge a Xavier




Aquesta tarda, a les 16h hem començat a posar les nostres motos a la plaça església i ens hi hem ajuntat fins a 50 motos de diferent cilindrada. Hi estàvem tots els del MC Flix però el que més m'ha agradat, és que els amics i companys de Xavier hi han acudit amb les seves motos. Ha estat una concentració silenciosa i a les 18h, desprès de les campanades hem fet tots plegats un minut de silenci en honor seu i hem comptat amb tota la seva família al acte.

Els diners que s'han recollit a la urna que hi havia a la Plaça eren per la Marató de TV3 .
gràcies a tothom!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

llàstima que estava de viatge! m'hagués agradat estar!!

un bon detall per part del moto club!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!