Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 22 de desembre del 2009

Ruta per Mont-redons



Avui tot i que cau una mica d'aigua i fa fred, no m'he pogut aguantar i he sortit a caminar una estoneta. O sigui que he deixat el cotxe a la Urb. Bassa de les clotxes i des d'allí cap a la mateixa bassa. He agafat el camí a la dreta, que va cap al Mas trencat ( Corral Nou) i un cop passat aquest i el mas de Romero, he agafat una sendera a l'esquerra que esta marcada amb una fita ( tres pedretes posades una al damunt de l'altra). Aquest camí, ens porta fins a dalt de la Montanya de Mont-redons. Un cop dalt, seguim pel camí nou que ens trobem, cap a la dreta i a uns 100 metres agafem un camí a la dreta on una mica més endavant i a l'esquerra, hi trobarem un altra fita que ens marca una nova sendera que hem de seguir. Aquesta, ens porta pel mig de la montanya fins un camí on si anem cap a la dreta, farem cap al Pi de Montbrió i si anem cap a l'esquerra, que és el que he agafat jo, ens portarà cap a la bassa de les clotxes.
Una ruta molt bonica, ja que m'agrada molt anar pel mig de la montanya i per senderes.

Dificultat: Fàcil
Durada: 1h 40
Recomanacions: portar roba adient i bona sabata.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

vaja dia per anar a caminar!! una ruta molt maca!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!