Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 12 de desembre del 2009

Senderisme a Flix. Los Mactars




L'altre dia passejant pel poble em vaig trobar primer a l'amiga Helena i més tard a l'amiga Tere, que em van dir que eren seguidores del meu blog i que llegien les meves caminates perquè es dona el cas que elles també són grans caminadores. Moltes gràcies a totes dues i a tots els que em seguiu en aquest blog i convidar-vos a deixar-me comentaris o noves rutes que vosaltres conegueu.
Helena em va comentar que la ruta de "los Mactars" era molt bonica i doncs avui dissabte, de bon matí he agafat "l'andante" i he fet cap a la barca de Flix.
Allí, he agafat el camí de circumval·lació del meandre i abans d'arribar al mas del Soc, hi surt un camí asfaltat a la dreta i he tirat per allí. Aquest camí va planejant i arriba un moment que s'acaba. He donat marxa enrera i cap a la barca.
El paisatge és molt bonic i passes per diferents tipus de vegetació i de conreus molt ben treballats. Com més t'allunyes, et vas endinsant dins d'un bosquet que és força bonic de veure.

Durada: 2h 15
Dificultat: Fàcil

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!