Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 30 de gener del 2010

Senderisme a Flix: D'ascò a l'ermita de Sant Jeroni de Mora d'Ebre.











Tal i com haviem quedat, la sortideta d'avui l'hem fet a l'ermita de Sant Jeroni de Mora d'Ebre. Benjamin, la Eva i jo, hem deixat el cotxe a la deixalleria d'Ascò i d'allí caminant pel Barranc de Xarcums fins a Sant Jeroni. La tornada l'hem fet per la Vall de Cigales.
Aquesta ruta, transcorre per camins asfaltats, camins de terra, vies pecuaries i trams pel GR-71. Però el que és precios, són les vistes de les montanyes i dels barrancs per on va passant.
Ja arribant a Ascó, hem passat pel davant d'un dels unics "bunquers" de la guerra civil, que es conserva en bon estat.
( LA EVA HA POSAT MOLTES FOTOS AL SEU BLOC)
Dificultat: Fàcil
Durada: 3h 30
Distància: 19km
Alçada: 320m

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina pallissa 19 km caminant,al final has baixat per la vall de cigales,potser per l´altre se us hagues fet mes pesat per este de cigales no he anat haure de probar-lo un dia en bici.

David

enric ha dit...

Sí, al final hem fet el trajecte curt ja que eren massa km. Però es una passada la ruta. Al menys a mi m'ha agradat molt tot i el vent que ens ha fet.

eva_yam ha dit...

jajajaja Daviddddddd tens tota la raó!! quina pallissa!!! em fa mal tot!! diumenge havia de caminar com un pingüí!! jejeje
però val la pena!! m'ho vaig passar molt bé i els paisatges maquíssims!! però reconec que per ser la meva tercera caminata llarga era massa! però la vaig fer i això és l'important!!!!

A veure si avui puc posar les fotikis que vaig fer!!!!!!!!

un petonàsssssssssss

enric ha dit...

Vas aguantar com una campiona!!!!
Ara ja estas preparada per qualsevol muntanya!!!!
Una abraçada pingu!!!!

Jaume Masip Llop ha dit...

Enric, encara que no t'he posat cap comentari fins ara, segueixo amb interès i enveja totes aquestes caminades, interès perquè, com li he dit a l'Eva, és una de les millors formes de conèixer la nostra terra, "patejant-la" i una altra que perquè és una de les meves coses pendents...
Salut

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!