Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 20 de gener del 2010

Senderisme a Flix: Mirador de Riba-roja

Dissabte pel matí, tenia previst sortir a caminar pels ports, però finalment s'ha anulat la sortida. Per tant, dissabte aniré a fer una caminada fins el mirador de Riba-roja i tornar per la presa. Si algú s'hi vol apuntar, que m'ho digui.
Aquesta ruta la vaig fer al mes d'octubre, pero la tornada serà per un altre lloc.
Salutacions!
( la sortida serà a les 09h)

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

ostressss tu!! aq dissabte no estic i m'hagués fet gràcia acompanyar-te! segur que és una passada!! almenys pel que es veu a les fotos!!

eva_yam ha dit...

ja et faré publicitat pel flixbook a veure si algú s'anima!!

jo no podré perquè estic fora!!!!!perquè sinó segur que m'apunto!! encara que son tres hores!! uffffffff
jejejeje

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!