Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 17 de gener del 2010

Senderisme a Flix: Pi de Montbrió






Avui hem quedat amb la meva germana Eva i l'Alex per anar a fer una volteta. Com que l'Alex no havia estat mai al pi de Montbrió doncs hem fet una ruta fins allí.
La sortida ha estat des del quatre camins i un cop a la bassa de les clotxes, hem agafat la sendera que porta pel Tossal del Mont-redons i creuant la muntanya, al camí que va fins al pi. La tornada l'hem fet pel mas de Barbero i d'allí de nou al corral nou i cap a casa.
Una sortida molt bonica, que va per moltes senderes i amb bones vistes.
La veritat és que és bonic anar a caminar amb bona companyia.

Durada: 114 minuts
Dificultat: Fàcil
Distància: 10,4 km
Alçada: 180 m

3 comentaris:

eva_yam ha dit...

Molt maques les fotikis!! a veure quan poso la meva crònica!!!!!!

La ruta molt guapa!!! vaig disfrutar molt caminant!!!! això si, avui tinc tot el cos adolorit! jajajaja (m'he de posar en forma)

I per cert, estàs fet un crack del senderisme!! em va sorprendre el domini del terreny!! ho coneixies tot!!

Un petonàsssssss i fins la pròxima sortida!!

Unknown ha dit...

tXEIC , Enhorabona , nosaltres tb volem veniiiiirrr

enric ha dit...

Ramón, quan vulguis en fem una pel terme o cap al pi. Hi han llocs molt bonics on anar.
Salutacions!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!