Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 8 de gener del 2010





Uns dies de relax blocaire per les festes Nadalenques. La veritat és que cada cop aquestes dates em diuen menys coses, però aquest any donada la meva situació laboral, les he viscut una mica més intensament.

L’any passat no vam posar cap guarniment Nadalenc ja que feia molt poc que ens havia deixat la Sra. Ana, la mare de la Joa i no teníem massa ganes de festa. Aquest any ha estat el nostre amic Xavier el que ens ha deixat i tampoc n’hi havia massa de ganes.

Total, que no vaig posar ni llumetes, ni llacets ni res de res.

Va passar el Nadal amb els típics dinars familiars i el dia 30 ens va sorprendre amb la desaparició de la Sra. Maria. Un grup de gent de Flix, ens vam afegir a la recerca però el dia 31 a les nou del matí, es trobava el cos sense vida de la nostra convilatana. Una gran pèrdua i des d’aquí vull donar el meu condol a la seva família i en especial a les seves filles Cristina i Bianca.

Be, però per sort, tot no ha estat desgràcies i el nou any, això sí, el vam rebre amb família com marquen les normes. El dia 2, es celebrava la 2ª edició de la milla Nadalenca, a la Avgda. Catalunya, amb una gran assistència de participants. I com no, el meu fill Arnau també hi va ser.

El dia 3, una sortida tradicional a la Punta l’home ens omplia el matí. I Deu n’hi do del munt de gent que érem: 50 persones!!. La veritat és que feia goig tanta gent junta caminant per aquestes muntanyes.

I el dia 5, van arribar els Reis mags d’orient a Flix. Un cop més, ho van fer pel pont i des d’allí voltant tot el poble van fer cap a l’església. Aquest any, l’Arnau i jo vam tindre el plaer de poder acompanyar-los a la “cavalcada” amb la nostra moto i un gran nombre de motards del Moto Club Flix. Va ser una experiència nova, diferent i molt bonica pel meu fill Arnau i també per mi.

Avui, el dia ens ha aparegut amb una paisatge tot esblanqueït i cobert de neu per tot arreu. El jardí el tinc tot enfarinat.

Encara que fa molt de fred, el paisatge és preciós. O sigui que me’n vaig amb la càmera al coll a fer unes quantes fotos.

Una abraçada a tothom i desitjar-vos que el nou any que hem encetat, ens vingui carregat de Pau, Amor i Felicitat per tothom!!!

Bon any 2010!

Veure la ruta a la punta l'home/ descarregar-la

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

molt maco l'article!! en un plis plas has fet un bon resum!!

per cert, perquè has tret el xat?? al jesus i ami ens anava molt bé per posar-nos en contacte amb tu!!!

ahhh una coseta més, ja has vist qui s'ha fet fan del meu bloquet???

jejeje petonssssssssss

Anònim ha dit...

molt intiresno, gracies

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!