Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 18 de març del 2010

Propera sortida!

Estic penssant la propera sortideta i entre altres he penssat amb la possibilitat de compaginar la trobada blocaira a Berrús i la caminata.
M'explicaré: podriem sortir desde la Fatarella, deixant el cotxe a la carretera que va cap a Riba-roja per les Modorres i agafar el camí dels Valencians , passant per camí de Menaresi d'allí fins a l'ermita de Berrús. És un total de 13 km i sortim de 545 m de la serra de la Fatarella, baixant a 220 metres i pujant un altre cop fins a 350m. Després ja es planejant fins l'ermita de Berrús. Com podeu veure, és fàcil i amb poques pujades.
Jo no l'he fet mai, pel que si el plànol no m'enreda es tal i com he dit. Si algún company l'ha fet, doncs l'hi agrairia que em passes el track.
Ah, i un cop a Berrús doncs a dinar la clotxa, ja que el que de ben segur hi anirem som blocaires i simpatitzants, doncs a "matar dos ocells d'un tret".
Be, qui s'hi vulgui apuntar doncs que m'ho digui aviat.
Salutacions!!!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

iep ! que volem mes info sobre la trobada blocaire please , caminada i clotxa és una idea genial .

eva_yam ha dit...

eissssssssssssssss Ramon!!! vinga animeus i us apunteu!!!

és el diumenge dia 28 a l'ermita de riba-roja!!!!!!!!!! a l'article aquest del meu gemrà ho explica i sinó al bloc d'olga!!

http://elraconetdenric.blogspot.com/2010/03/1-trobada-blocaira-de-flix.html

eva_yam ha dit...

a mi em sembla bé això de la caminada!! però com diu la olga no tots podríem anar o potser s'hauria d'organitzar bé amb els cotxes per tal de poder gaudir tothom de la caminada, no???

a veure que decidiu!!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!