Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 16 de desembre del 2010

IKEA a Tarragona

La famosa empresa IKEA, ha decidit implantar una nova botiga a Tarragona. Estaven lluitant entre Reus i la capital i finalment s’han decidit per fer-ho a Tarragona. Això pel públic en general és una molt bona notícia, ja que no ens caldrà desplaçar-nos fins a Badalona per fer us de les seves instal·lacions.

Però dins de tot això, m’ha fet gràcia escoltar a l’alcalde de Tarragona dir que hi havien estat lluitant les dues ciutats per poder-lo portar a casa seva i que finalment aquest ha estat el resultat. I per tant, deixant volar la imaginació, no he pogut deixar de pensar que hagués passat si el Cementiri Nuclear en lloc de vindre acompanyat d’un Centre Tecnològic, ho hagués fet amb un IKEA que dóna d’entrada feina a 400 treballadors a part de tot el moviment de personal que un centre com aquest comporta. O amb un Corte Inglés...... I les dues Ciutats, perquè no van lluitar per la instal·lació del Cementiri?

Sí, ja sé que estem lluny per a que puguin vindre les persones a comprar, però és que Badalona queda molt més lluny que la Ribera i en canvi hi hem anat fins ara. A mi ja em perdonareu, però cada cop tinc més clar que aquí, a la nostra comarca solament ens deixen arribar allò que no volen a cap lloc.

On posar les DEIXALLES???? A la Ribera d'Ebre, per supost que NO!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!