Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 2 de març del 2011

Flix-Riba.roja d'Ebre per les Modorres

Cada dia acostumo a sortir una estoneta d'un hora, per tal de que el Buck faci el seu exercici diari ( i a mi també em va be) i fem allò que he aprés del gran Cesar Millan que és : Exercici- Disciplina i Carinyo.
Normalment acostumo a anar cap a la zona de Montredons i fins al pi de Montbrió, perquè és el que tinc més aprop, però ahir dimarts em vaig allargar una mica més i vaig voler provar un camí pel que no hi havia passat mai.
Sortint des del barri, passem per l'Aubal i creuant Montredons arribem al Pi. Un cop allí, agafem el camí asfaltat i a uns 50 metres, surt un camí de terra ( a esquerres) que és el que volia coneixer. O sigui que ens hi enfilem i sense deixar-lo farem cap a la carretera de les Modorres que va de Riba-roja a la Fatarella. Al llarg de tot el recorregut, ens hem trobat desviaments a dretes, que ens haguessin portat fins a la carretera Flix -Riba roja, però nosaltres hem seguit rectes.
Seguim per la carretera de les Modorres fins a Riba roja i un cop passat el poble ( direcció Flix) i abans de començar la pujada, agafarem una sendera que surt a l'esquerra i que ens portarà fins a la carretera vella i per allí passant per la costa de Mosselló, anirem fins al camí negre de la Fàbrica i cap a casa.
Una volta molt guapeta que ens ha fet gaudí de la montanya ,dels ametllers florits i els olivers recient esporgats.

Durada: 2h30
Distància: 13 km
Dificultat: Fàcil

1 comentari:

eva_yam ha dit...

sembla una ruta guapa!!!!!!!!!!! i sobret a prop de casa!! un dia d'aquests m'apunto!!!!!!

no has fet fotikis??????????

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!