Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 3 de novembre del 2011

Camp d'aviació de la Senia

Ahir i després de la caminada per Fredes, l'amic Benjamin va voler rematar la jugada, ensenyant-me el camp d'aviació de la Senia. No sabia de l'existència del mateix, però ell que és un gran entés en la matèria i un gran aficionat, em va donar les explicacions pertinents del camp d'aviació.
Es tracta d'un lloc creat per l'exèrcit Republicà i que un cop van haver de deixar-lo, el van ocupar els alemanys amb la legiò Còndor. Es un lloc recuperat fa uns anys i que es pot visitar acompanyat per un guia, demanant això si, una cita prèvia. Jo portava el meu guia personal .
Plànol de les pistes d'aterratge

Centre d'operacions i de Comandament 

Avió escala 1:1 alemany

Avió anomenat Mosca, escala 1:1

Centre d'operacions

Ales de l'exercit Republicà

1 comentari:

eva_yam ha dit...

Quina passada, no??

eisssssssssssssssss estava pensant que podries organitzar uan sortida aquí!! jo ho vull veure!!!!!!!!!! i naturalment vull el mateix guia que el teu!! jejeje

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!