Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 4 de maig del 2012

La Mola de Colldejou pel Canal del mig.

Dissabte dia 28, vam sortir a caminar a la Mola de Colldejou. Una sortida tot i que repetida, digna de fer. I és que la Mola té un atractiu especial que quan la fas, segur que hi tornes.
A les 08h del matí, ja estàvem a la Torre de Fontaubella preparats per pujar a la Mola. I ho vam fer pel canal del Mig. La pujada en si es dura i la part final s'ha de grimpar una mica. Un cop dalt, vam accedir a la zona de la bassa i d'allí cap a la torre de guaita, on vam aprofitar per esmorzar.
Després vam baixar pel Coll de la Cova de la Mola i vam aprofitar per entrar a la Cova.Diuen que es pot sortir a l'altre costat de la Mola, però nosaltres no vam trobar el pas. A més, tots no portàvem llinternes i era una mica complicar de seguir.
I ja seguint la sendera, vam fer cap al punt de partida.
Un cop al poble, ens vam allargar fins a la Femada on vam donar mitja volta i cap al cotxe.
Una sortida molt bonica, espectacular i encisadora.