Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 8 d’agost del 2012

27/07/12 1ª Sortida Nocturna de Senders Flix

El divendres dia 27 de juliol, el grup Senders Flix, vam fer la nostra primera sortida nocturna.
Per tal d'entrar una mica en materia, la ruta triada va ser fàcil i coneguda:
sortida des de la Bassa de les clotxes, pujant pel Tossal de Montredons i en arribar a les Valls, girar cap al Pi de Montbrió. La tornada pel Mas de Don Lluís i cap a casa.
Una ruta molt fàcil de fer i que com la nit era molt fosca la vam tenir que fer amb les llinternes.
El que va ser tot un èxit, va ser la participació ja que vam ser 22 els participants:



Jaume Blanch               Raquel
Angels Pérez                Paquita
Jose M. Blas                Elena
Mònica R.                    Antonio P.
Enric Blas                    Dolors
Eulogio                        Antonio O.
Tere                             Germina 
Rosa                             Pep
Claudia                         Maribel
Jaume Prunera              Rosa
Lluís                             Enric Cervelló                          


Distància : 10 km
Durada: 2h30
Dificultat : Fàcil

1 comentari:

eva_yam ha dit...

i jo????????????
on està el meu nom???????????????????
jo també esteava!!!!!!!!! jejejeje

23!!!!!!!!!!11

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!