Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 25 de desembre del 2012

22/12/12 Marça- Grau de Ricorb

Dissabte 22, teniem previst pujar al Montsant, però a ùltima hora vam canviar la ruta i vam anar cap a Marçà. El track, el vam agafar del mestre Ordovàs.

A les 07h, Jaume, Eulogio i Jo,

ja estàvem a la Riera de Marça, amb les llums enceses i preparats per enfilar-nos per la carrerada de les Taules.

Un camí empedrat, ens endinsà pel mig del bosc fins arribar a un mas molt cuidat amb nom de : La Caseta de la Vall.

Després de bordejar la vinya,

ens tornem a endinsar al bosc i per una sendera arribem a un creuament.
 Agafem el camí de la dreta per pujar fins la base de la Desenrocada, on trobem la Cova.

Desfent camí, tornarem fins el creuament i seguirem pel camí de l'esquerra que ens portarà fins un altre creuament.

A l'esquerra Mas del Cosme i a la dreta Grau de Ricorb. Un cop al grau, ens trobem un pas equipat amb cadenes i molt divertit i de fer.

No té cap mena de dificultat. Les vistes des de dalt, són espectaculars, ja que tenim " a tocar" Llaberia, la Mola de Colldejou, lo Mar......una passada!!!!

Però per impressionant, el Cingle de Jover !

Be, el mestre Jose Luís segueix endavant i baixa pel pas de les Cabres, però nosaltres no ho tenim clar i desfem camí, baixant de nou pel Grau de Ricorb.
I ja sense parar, passant pel mas de Cosme i el Mal Pas, fem cap a la Riera de Marçà.
Una ruta on el 95% del camí va per senderes molt boniques de fer.