Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 24 de novembre del 2013

La Morera del Montsant: Carrasclet/Cova Santa/Carabassal

El Montsant és un dels llocs que em té el cor robat, per la seva bellesa i la seva majestuositat. Cada cop que hi vaig, veig coses diferents i cada cop m'enamora més. És un lloc màgic i digne de visitar.
Avui Àngels, Tere, Eulogio, Jaume i Jo,




 hem anat fins a la Morera del Montsant, per tal de pujar a la Serra Major, per mig del grau de Carrasclet.



 És potser el més complicat de fer, però la veritat és que esta molt ben equipat i és pot fer sense cap mena de problema. Un cop dalt, hem aprofitat a anar al Mirador del Priorat, per gaudir d'unes vistes impresionants, ja que avui el dia era clar i solejat.





Retornant al Carrasclet, hem seguit per l'escletxa fins la Serra Major i d'allí cap a la Cova Santa. Cal dir que l'entrada a la mateixa, no et dòna cap senyal del que et trobaràs dins.


 És impresionant, plena de racons i molt gran. Val la pena visitar-la i gaudir-la.
La tornada cap a la Morera, l'hem fet pel grau del Carabassal, però l'accés al mateix ha estat per una sendera preciosa, que anava vorejant la paret vertical.










Un matí molt bonic, per una ruta màgica i amb una companyia inmillorable.
Salut i Senders!!!!

Dificultat: Moderada
Distància: 12km.
Durada: 5,30h
Desnivell acumulat: 621 m ( de pujada)

Fotos

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hole ,ENRIC un bonica cronica de un gran MATI jo ai gaudit força i quins paisatjes preciosos tot molt bonic ,gracoes per la grata companyia,fins la propera i si anemora força a questes muntanyes del MONTSANT

eva_yam ha dit...

quina passada de fotos i de lloc!! impressionant!!

molt bon article!!

petonssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!